23 February 2011

sekali sekala cermin diri tak salah kan kan

haluwww dan

assalamualaikommmm.. !!

memola sekali nak cakap TIMAKASEYY alia sebab follow belog aku. ngee. ape eh aku nak tules ? sebenanye esok ada kempen derma darah. memang aku tak kan join la sebab sakeeett okey and takot la kalaukalau pengsan. orang gelak ke and muka aku time pengsan macamana. malu malu.

harini sepatutnya nanges. sebab markah test dapat kurang daripada 5. per 20. lepastu ada jugak yang kurang separuh padahal konfiden gila dah aku jawab. kenapa kenapa ?
semangat pulak aku gi lab pastu demo kata you punya minyak macam tak ada reaction pun.

HAISH.

tapi tu bukan main story. sebab balik balik bilik je terus bukak facebook. pastu ada la dua tiga ketul manusia yang kawan aku cakap ' hah. buat hilang respek je tengok dia '. pastu macam kutukkutuk jugak la dalam hati. bese ah. pempuaaann kot.

tapi.

:: nak kata pempuan tu ke ni ke tak pakai tudung ..
padahal aku pon kadang2 keluar naik kereta pon padahal tak pakai tudung jugak.

:: nak kata 'ee, minah ni kuar ngn balak pegang pegang tangan'
caih. aku pun padahal tiap kali date pegang tangan gak. macam wajib kot.

:: nak kata ' perlu ke perlu ke ko tunjuk gambar peluk peluk tu kat facebook. public kot.'
aku pon ada je gambar pegang pegang tangan letak dalam facebook tu haa.

:: nak kata mulut pempuan tu jahat sebab asyik mencarut je 24/7.
heh. aku pon sama siap serang perang mulut dengan pempuan lain lagi yang 'ter'goda balak aku.


memang pe'e aku kalau nak kutuk kutuk orang tu tak cermin diri tak pandang kiri kanan.
( pe'e tu perangai dalam bahasa kelantan ).

okeyy tu je. =)

14 February 2011

kaitannya jenis darah dengan ..


yaww.

maluww.. bila buat blog semua nak follower ramai kankan. tipu la kalau tak, bila follower dah ramai pulak mcm gegeyhhh pon adeww. bile tade nak follow buat tacing sendiri terus delete blog. euww euww.


okey intro aku xde kaitan hidop mati dengan isi cereta. korang penah dengar tak jenis darah kita ada ketannya dengan kekuatan atau nya kebolehan kita nak bukak penutup botol air ? ilmu ni aku cekau dari siapa kat mana pon aku tatau. tahyol ke tidak aku pon tatau. tapi aku ni jenih lemah gemalai citenye. okey ni tahyol. dari dulu sampai sekarang tak penah boleh nak bukak penutup botol air dengan sendrinya. kalau boleh tu kira tepuk tangan macam wah ajaibnya.

saket kot !

sejak tu, bila ada je orang tanya darah aku jenis apa. aku jawab lah B- kot. nampak hebat kan siap ada minus minus belaka. padahal aku tak penah lagi la cek darah aku jenis apa. pantang nenek moyang la kan nak suruh aku gi derma darah ataupun buat blood test segala. perlu ke perluu keee tau semua tu ? tak pun kan ? T______T. kenapa aku bagi jawab B- sebabnya hasil daripada test aku sendiri la. nak bukak botol pun susah so kira B- la eh. tengok darah keluar non-stop pun kecoh bagai ni kan pulak nak cucuk diri sendiri biar keluar darah. uish. urine test ? yekk.


okey tu saja. aku nak mesin cek jenis darah yang tak yah maen cucuk cucuk. buat la mesin cam contohnya kelip mata terus tau darah kita jenis apa. kalau ada, aku bagi Nobel Prize kat dia. timakaseyyy !