23 February 2011

sekali sekala cermin diri tak salah kan kan

haluwww dan

assalamualaikommmm.. !!

memola sekali nak cakap TIMAKASEYY alia sebab follow belog aku. ngee. ape eh aku nak tules ? sebenanye esok ada kempen derma darah. memang aku tak kan join la sebab sakeeett okey and takot la kalaukalau pengsan. orang gelak ke and muka aku time pengsan macamana. malu malu.

harini sepatutnya nanges. sebab markah test dapat kurang daripada 5. per 20. lepastu ada jugak yang kurang separuh padahal konfiden gila dah aku jawab. kenapa kenapa ?
semangat pulak aku gi lab pastu demo kata you punya minyak macam tak ada reaction pun.

HAISH.

tapi tu bukan main story. sebab balik balik bilik je terus bukak facebook. pastu ada la dua tiga ketul manusia yang kawan aku cakap ' hah. buat hilang respek je tengok dia '. pastu macam kutukkutuk jugak la dalam hati. bese ah. pempuaaann kot.

tapi.

:: nak kata pempuan tu ke ni ke tak pakai tudung ..
padahal aku pon kadang2 keluar naik kereta pon padahal tak pakai tudung jugak.

:: nak kata 'ee, minah ni kuar ngn balak pegang pegang tangan'
caih. aku pun padahal tiap kali date pegang tangan gak. macam wajib kot.

:: nak kata ' perlu ke perlu ke ko tunjuk gambar peluk peluk tu kat facebook. public kot.'
aku pon ada je gambar pegang pegang tangan letak dalam facebook tu haa.

:: nak kata mulut pempuan tu jahat sebab asyik mencarut je 24/7.
heh. aku pon sama siap serang perang mulut dengan pempuan lain lagi yang 'ter'goda balak aku.


memang pe'e aku kalau nak kutuk kutuk orang tu tak cermin diri tak pandang kiri kanan.
( pe'e tu perangai dalam bahasa kelantan ).

okeyy tu je. =)

2 comments:

  1. HAHA.
    siap wih mekaseh lagi.
    kih3.
    btoi3.
    sama sajo mcm aku.
    nak kutuk org lain.
    tp xcermin diri dulu.
    GAGA

    ReplyDelete
  2. kita semua manusia seropa saja.kan3.. wuu

    ReplyDelete