31 October 2011

demmit

-57. -57. -57 :''(

tadi kan dapat markah untuk first test.tsk tsk.ye -57.bukan 57 tapi negatif 57. ni markah yang kena tolak daripada markah penuh. 1** something. takleh la bagitahu berape kan. :'( .kalau markah penuh seratus bayangkan la tinggal berapa je lagi pastu per dengan markah penuh convert dalam percent agak agak nak tinggal berapa pulak.

mula la aku nak down sekarang tak nak pegi kelas. rasa macam paling bengap dalam kelas. mana taknya aku antara yang dapat markah paling rendah dalam 100 lebih orang dalam kelas hah. tsk tsk.

aku sekarang dah benci foreigner! mana aci buat test tapi kat tangan siap dengan skema jawapan. benci semua foreigner!nyesal tak sambung kat uitm je.


kemon kemon. boooooo me~


thanks for reading.

29 October 2011

things that guys should know



:'(

26 October 2011

piala akhir FAM


peteh ganu peteh.peteh ganu peteh.peteh ganu peteh.
duhh -.-' kedah tak dapat masuk final.tsk.so sokong je la apa yang ada.
boleh? HA HA.
okbai.

23 October 2011

go get a room plis. -.-''

1) penah tak pegi tengok wayang sorang sorang pastu duduk kat sebelah kapel yang sedang asyik sekali 'comolot'

hmm lagi..

2) penah tak naik kapal terbang sorang sorang pastu seat sebelah foreigner n perempuan cina yang tengah rakus sekali 'comolot'

penah alami situasi cam aku?ape reaksi korang ehhhhhh?


p/s:go la.get a room plis. -.-''.adui.aku budak bawah umur kot.sedih tahu?

21 October 2011

wordless friday nite


:')

18 October 2011

petang ni dah nak naik pentas

weehoo. tahniah kerana aku akan dengan rasminya mendapat Ijazah Sarjana Muda Kepujian Kimia. but helllllllllllllllll yeaaahh takot cuak nak tekentot nak pitam semua ada =.='''''. howw ah nak describe in one word? *eceh*

takut jatuh waktu 'catwalk' atas pentas.
takut mortar board jatuh depan tuanku.
takut ter'peace' tak semena mena waktu amek scroll.
takut sakit perut.
takut terpeleot atas pentas.
takut terlupa step masa atas pentas nanti.
takut tangan aku menggigil waktu salam dengan tuanku nanti.
takut semua lah.

btw. tahniah untuk semua graduan UPM. peace!
TAKOTTTTT!!


06 October 2011

sambung belajar

sesama rakan seperjuangan :

eh, hang buat apa sekarang ha? dah habes belajaq kan? kawen dah paaa?
eh tak la, aku sambung master la.
siyes? wawwwwwwwwwwwwwwwwwww!! gila kentang

dengan budak budak junior :

akak, akak semester berapa ye?
hmm. sem satu. first year.
eh? lagi muda dari saya ke?
tak. akak buat master.
woooooooooooooooo muda2 dah buat master.cayalah!!

bangga sehh.tipu la kalau tak kembang hidung kan. ^__^

hakikatnya......... ;
  1. kalau kelas 3 jam. 3 jam tu jugak la aku melopong.tak paham apa2.waktu degree tak pernah belajar statistic.bila buat master kena daftar untuk subjek ADVANCED statistical method.ADVANCED!*pengsan*
  2. bila masuk kelas lecturer akan asyik cakap UNDERSTAND THAT! bukan 'does anyone have any question? sila angkat tangan.T___T'.
  3. masuk kelas,semua orang dah tak cakap malay dah. pastu kiri kanan foreigner.memang sekarang aku jadi budak pendiam la.
  4. nak pegi mana mana sorang2. lepastu bila lalu kat kafeteria semua pandang buat muka kesian.damn lah!
  5. kadang2 kena jadi cikgu bahasa melayu tak bertauliah.pernah foreigner tanya aku "assalamualaikum,apa nama saya?" "heh??" *tecengang*
nasihat aku, prepare la mental fizikal kalau ada hati nak sambung master.maybe orang lain tak macam aku.sambung master ada geng.tu la sape suruh tukar2 kos. dari akaun ke fizik ke kimia ke akuakultur. okbai.

05 October 2011

jom lah tdo

tulis padam tulis padam. aku mengantuk sebenarnya. ada hati nak update blog. geli pulak rasa. aku 'bahan' orang lain sebab buat blog padahal aku pun ada tapi buat diam je la. twitter best sekarang. kan? biasa la budak baru nak up. okey dah. better diam.

p/s:to be in a relationship or not to that is wa punya hal lah. tak payah kau nak perli perli.