06 October 2011

sambung belajar

sesama rakan seperjuangan :

eh, hang buat apa sekarang ha? dah habes belajaq kan? kawen dah paaa?
eh tak la, aku sambung master la.
siyes? wawwwwwwwwwwwwwwwwwww!! gila kentang

dengan budak budak junior :

akak, akak semester berapa ye?
hmm. sem satu. first year.
eh? lagi muda dari saya ke?
tak. akak buat master.
woooooooooooooooo muda2 dah buat master.cayalah!!

bangga sehh.tipu la kalau tak kembang hidung kan. ^__^

hakikatnya......... ;
  1. kalau kelas 3 jam. 3 jam tu jugak la aku melopong.tak paham apa2.waktu degree tak pernah belajar statistic.bila buat master kena daftar untuk subjek ADVANCED statistical method.ADVANCED!*pengsan*
  2. bila masuk kelas lecturer akan asyik cakap UNDERSTAND THAT! bukan 'does anyone have any question? sila angkat tangan.T___T'.
  3. masuk kelas,semua orang dah tak cakap malay dah. pastu kiri kanan foreigner.memang sekarang aku jadi budak pendiam la.
  4. nak pegi mana mana sorang2. lepastu bila lalu kat kafeteria semua pandang buat muka kesian.damn lah!
  5. kadang2 kena jadi cikgu bahasa melayu tak bertauliah.pernah foreigner tanya aku "assalamualaikum,apa nama saya?" "heh??" *tecengang*
nasihat aku, prepare la mental fizikal kalau ada hati nak sambung master.maybe orang lain tak macam aku.sambung master ada geng.tu la sape suruh tukar2 kos. dari akaun ke fizik ke kimia ke akuakultur. okbai.

6 comments:

  1. waa kesian kwn aku nie..xpe mule2 memg rase mcm tue..ceh mcm aku ade pgalaman je kan..hehe anyway gudluck bebeh!!!

    ReplyDelete
  2. aku sangat sedih kot.anyway xie xie tayangg :)

    ReplyDelete
  3. makcik. tolong ah bgtau bila bole apply master. hehe. tak aci r hg ja sambung.. nk gak,kehkeh.

    ReplyDelete
  4. ada2. utk bulan 12 ni. meh r sambung sekarang. kalut sungguh. perabih degree tu dulu. hezzzzzzzz

    ReplyDelete
  5. heh..aku taun depan baru abeh. pada hg~ T_T

    ReplyDelete
  6. hg la kalut sgt..wt le proposal luu. ish

    ReplyDelete