sesama rakan seperjuangan :
dengan budak budak junior :
eh, hang buat apa sekarang ha? dah habes belajaq kan? kawen dah paaa?
eh tak la, aku sambung master la.
siyes? wawwwwwwwwwwwwwwwwwww!! gila kentang
eh tak la, aku sambung master la.
siyes? wawwwwwwwwwwwwwwwwwww!! gila kentang
dengan budak budak junior :
akak, akak semester berapa ye?
hmm. sem satu. first year.
eh? lagi muda dari saya ke?
tak. akak buat master.
woooooooooooooooo muda2 dah buat master.cayalah!!
bangga sehh.tipu la kalau tak kembang hidung kan. ^__^
hakikatnya......... ;
hmm. sem satu. first year.
eh? lagi muda dari saya ke?
tak. akak buat master.
woooooooooooooooo muda2 dah buat master.cayalah!!
bangga sehh.tipu la kalau tak kembang hidung kan. ^__^
hakikatnya......... ;
- kalau kelas 3 jam. 3 jam tu jugak la aku melopong.tak paham apa2.waktu degree tak pernah belajar statistic.bila buat master kena daftar untuk subjek ADVANCED statistical method.ADVANCED!*pengsan*
- bila masuk kelas lecturer akan asyik cakap UNDERSTAND THAT! bukan 'does anyone have any question? sila angkat tangan.T___T'.
- masuk kelas,semua orang dah tak cakap malay dah. pastu kiri kanan foreigner.memang sekarang aku jadi budak pendiam la.
- nak pegi mana mana sorang2. lepastu bila lalu kat kafeteria semua pandang buat muka kesian.damn lah!
- kadang2 kena jadi cikgu bahasa melayu tak bertauliah.pernah foreigner tanya aku "assalamualaikum,apa nama saya?" "heh??" *tecengang*
waa kesian kwn aku nie..xpe mule2 memg rase mcm tue..ceh mcm aku ade pgalaman je kan..hehe anyway gudluck bebeh!!!
ReplyDeleteaku sangat sedih kot.anyway xie xie tayangg :)
ReplyDeletemakcik. tolong ah bgtau bila bole apply master. hehe. tak aci r hg ja sambung.. nk gak,kehkeh.
ReplyDeleteada2. utk bulan 12 ni. meh r sambung sekarang. kalut sungguh. perabih degree tu dulu. hezzzzzzzz
ReplyDeleteheh..aku taun depan baru abeh. pada hg~ T_T
ReplyDeletehg la kalut sgt..wt le proposal luu. ish
ReplyDelete