minggu ni minggu yang sangat lah busy. presentation plus second test belambak lambak seriously macam @#$%^&. and hohoreyyy dah final sem dah weehoo so redha je la even keje betimbun. ahah, dua tiga hari tak bukak blog and bila bukak i was like ' woaah, follower betambahh laa ' even baru 16 orang but, Alhamdulillah okey. bukan kejar follower lah, tapi at least i know that ada yang baca blog puaka aku ni. sadis tak? hihi. btw, baru sedar kot blog ni takde chatbox so bile orang jengah blog ni macam zzz..
"ape ke bangang minah ni. letak ah chatbox so anywhoo boleh tinggal jejak. #$%^& ! "

sori weh sori. aku ni baru kot. taktau macam mana nak cari bendalah tu semua haha. okey tak tak. tu tipu. sebenarnye ada je niat nak letak benda tu, tapi disebabkan encik boifren yang sangat lahh sangat "supportive" kata orang yang buat blog ni semua poyoPOYOpoyo dan jakun dan tak perlu kot sambung. mood terus down jadi zero. pahamm tak ? so shoutbox tu malas nak letak sebab takot dy bukak pastu komen sumpah seranah lagi lagi kalau dalam bahasa terengganu. pahamm tak ?

mmg la saya jakun dan poyo. baru tau kee ? padahal dulu dy pon ade blog cakap pasal mat rempit segala wtf kot. dah bocor rahsia.
btw, timakaseyyy diucapkan kepada cik nynye .
dengan ini aku mempersembahkan shoutout mix baru. so untuk mereka mereka yang secara tak sengaja atau disengajakan termasuk ke blog aku ni. sila lah sila tinggalkan link blog korangg insyaallah aku follow.
buah pisang di luar pagar
amek galah tolong jolokkan
saye ni budak baru nak 'up'
kalau salah tolong tunjukkan
hakhak . wc dear ! i pown ta hebad cam yg laen . juz na suh u tgok kesan dye after da letak shoutbox uh , heeeee~
ReplyDeleteneway , tengs femeskan blog i . kowt2 ade yg akan terjah an , alhamdulillah . hihi
i niyh bajet jewk padehal follower pown ciput =p
keep in touch yawww
:)
haha. wc back. manade bajet ah. at least u spread d knowledge kot untuk beginners like me.
ReplyDeletehuhuhu. owez do =)