tenenet lembap sangat. harini saye sengaja bangun lambat. siriyes malas takde mood nak pegi kelas. yela sape tak tacing gilak nak mampos sebab bila time birthday kita boyfren tak wish ! ye. boyfren saye tak romantik. langsung tak. katenye orang yang wish awal tu BANGANG. T______T ideologi mana dy dapat saye kurang pasti. saye orangnye pantang tacing. bila tacing air mata laju je nk merembes. tengok membe dapat pegi konsert Super Junior pun dah nanges terharu lagi lagi bila boyfren cakap camtu. saya nanges laju laju tak sedar bila masa ley tetido. siksa dow nanges dalm selimut takottakot rumet dengar.
=='
maka pagi ni dengan tak rela saye pon pegi la jugak kelas sebab kedatangan memang cukupcukup makan. lagipun lecturer baru warning nak tampal name sape yang takley masuk dewan exam. keji betul. tipu la sape cakap life kat u BEBAS. yeke. or maybe upm je kot ? so even da lambat saye still pegi jgk kelas.
kereta pulak almaklomla sampai sekarang malas nak tempek sticker. maybe sebab harini beday saye kot pakcik keselamatan pakai moto besar kejar kete saye yang takde la pecut mana pun. semata mata nak kasi hadiah. terharu sebab dapat saman 50 hengget.
bagusnya awal awal pagi buat amal jariah kat tabung upm. kejenye, mencekik darah student time last last sem ni. paham tak bila moto besar bunyi dy macam meriam buluh di malam raya dok kejar kite ? ramai tengok. saba je le.
siriyes saye benci tengok muka pakcik keselamatan upm mulai sekarang. name je jaga keselamatan. tapi tiap minggu ade jugak je eksiden dalam kawasan akedemik. apakahh ?
T____________________T
pesanan ikhlas dari saye : kalau berniat nak sambung master phD degree or pape la, tak payah susahsusah ek nak pilih kat sini. =\
hepy belated besday..semoga pjg umur n murah rezeki..stay cute selalu..
ReplyDelete