18 December 2014

Life.

Musim sekarang orang kawin, mengandung, dapat baby. Ya Allah, rasa macam terngiang-ngiang aku dengan Liyana pegi balik sekolah tunggu bas Aunty datang pick up, tup-tup masing-masing dah kawin. Tup-tup pulak dengar berita she's pregnant 2 months already. Dah nak jadi mak-mak kawan aku ni. Dan tup-tup jugak la, aku pulak termengandung tak lama lepas tu. Ya Allah, cepatya masa berlalu. Rasa macam 8 bulan lepas aku baru post an entry pasal aku bertunang, sekarang dah ada baby dalam perut pun :'( Rasa macam tak cukup matang lagi, mak still bagi duit belanja lagi ni padahal dah bini orang. Apa pun tak boleh.

Subhanallah. Everything happened was soooooo fast like betul la pepatah "pejam celik pejam celik" tu.  I never imagine any of this. Tskkkk.

Oh Allah,  I thank u for all of these miracles happened. Berkatilah hubungan kami suami isteri. And not to forget la, you baby. Panjangkanlah umur ibu bapa ku dan rahmatilah mereka.

Kenduri kat Jitra, 30th August 2014
Our first raya haji kat Jitra. Hahah

Knock knock? Looooook, who's there? ;) *muah ciked*


Till then, babai.

2 comments:

  1. comel sangat yan dah kawen. jeles :') teringat dulu asek emo je kan pasal boyfriend hihi kuat jodoh yan sampai ke jinjang pelamin jugak akhirnye. i wish i can follow your step too. semoga bahagia sampai syurga yan :)

    -ni shakira ni lul-

    ReplyDelete
  2. Ehhh hahahah segannya. Kan, tu la dulu emo telebih. last2 kawin dengan yang tu jugak. haha. Insyallah, doa sama2 k. Hopefully kita sama2 bhagia smpai syurga. Thanks ye for d wish ;)

    ReplyDelete