hello dan assalamualaikum.,
malam ni celcom buat hal. aku nak mesejjj. spoil mood aku cakap nak berubah kat dak mie. entah entah mesej pun tak sampai gamaknye :'). cam jebon je aku rasa celcom ni.
okey ni first time aku dengar cerita pasal orang yang gila obses dengan kucing. and semua situation ni berkaitan dengan wanita yang dalam kesunyian. sebab tu aku tak nak break up. takut at the end tergolong dalam geng ni.

situasi pertama :
wanita ni janda takde anak. so dia ada bela kucing letak nama Mimi. satu hari dia nak pegi jumpa mak mertua. bawa kucing kesayangan la of course dah anak takde. pastu dia cakap kat kucing dia tu camni " Mimi Mimi, pi salam tok tu cepat " dan time nak balik pulak " Mimi Mimi jomm, nak balik dah, mai mai salam ngn tok dulu lekaih " T_T".
situasi kedua :
makcik ni dah tua. ade la anak. tapi semua duduk jauh. dia bela 20 ++ ekor kucing (gila kau.. ). dari yang tok nek tok nek kucing punya generation sampai la yang kecik konet dia ada. every single one dia ingat nama. tiap tiap pagi dia akan tunggu kucing dia tiap sekor untuk pegi berak kat jamban. tak pun dia akan sedia kan pasir sebaldi letak dalam rumah then tunggu kucing dia berak. sekarang ni dengar cerita kononya almari kerusi semua dia dah kasi nama. T__T"
aku pernah suka kucing. tapi mak aku tak kasi bela. satu hari tengah maen dengan kucing jalanan yang aku kutip tapi aku kena cakar. terus aku dah tak layan kucing even comei cane pun.
No comments:
Post a Comment