
gambar tak payah nak besar sangat la kan. aku lukis pon bukan untuk suka suka. sobs
akibat gegeh nak pergi taman tema air. dak mie bawak la aku g main taman tema air yang ada kat melaka tu.
lepas syok syok main yang extreme kitorang decide bajet nak chill dan rilek la dengan main kat tempat ombak ombak tu. ala, yang tempat dia nun jauh kat dinding tu air dalam depan depan pulak air cetek je. pastu tunggu dua tiga minit later ombak datang shu shuu.. tolak kita g tempat cetek.
noob habis la kalau tak pernah main.
aku beli pelampung bentuk 8 harga doploh hengget kot. pergi la kat tempat ombak ombak tu. dan tak semena mena aku suruh dak mie tolak aku pegi kat tempat dalam tu. maklum la ombak pulak tinggi menggunung. okey tipu ;)
malang tak berbau. sedangkan air laut ada pasang dan SURUT. jadi kitorang pun disurutkan la sekali ke hujung dinding. kayuh macam nak mati pun tetap tak bejaya nak sampai kat tempat cetek balik. life guard tengok je.
maybe nampak sangat aku berusaha habis habisan kayuh pelampung nak ke darat, maka ada dalam 10. or lebih. mamat india yang ada kat situ jerit meminta tolong.. dengan nada sinis gila.
"Tolongggggggg.. tolongg.. ade orang nak lemas. HAHAHA ! "
aku cuma mampu mencarut T__T. akhirnya kami selamat. dan terus balik. lepas tu peristiwa hitam ni memang tak pernah diungkit.
tu je sobss
ahah! ;)
ReplyDelete